Hade glömt bort dom här!

Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Den där frågan tycker jag är skit svår. Jag vet inte vad jag faller för riktigt, jag vet att jag har fallit för den där typen av kille som Erik är. Men vad är det för typ? En hockey typ? Typ, ja, måste erkänna att hockey killar har jag alltid varit lite svaga för av någon anledning. Sen gillar jag inte när det är för smörigt, ska vara så att man kan vara runt folk utan att dom blir äcklade av allt pussande. Men charm, självsäkerhet och ödmjukhet blir jag lite knäsvag av.

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Först och främst hade jag lagt undan väldigt mycket. Sen hade jag skänkt till välgörenhet, och gett till min familj också. Hade köpt mig en lägenhet. Hade tagit med min fina mamma på en lyxig utlandsresa. Hellst två utlandsresor, har dock ingen koll på hur långt 1 miljon egentligen räcker men. Och så hade jag förnya min garderob med nya plagg också.

Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Jag pruttar jätte mycket, riktigt pressar ut dom bara för att prutta..
Jag biter på naglarna, synd (!) för jag får skit snygga naglar när dom växer..
Jag blir jätte tjurig för minsta lilla sak, tjurar länge också..
Jag äter upp alla min pengar på godis och daggan..
Jag kunde inte välja en, och resten får ni inte veta..

Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.

När jag läste den här ''dagen'' tänkte jag - vem fasen är min bästa bästa vän? Har jag någon bästa bästa vän eller är alla min underbara vänner mina bästa vänner? Jag har dom bästa vännerna, det har jag verkligen. Men det finns en person som är min bästa vän faktiskt. Vi är så lika varandra. Vi tänker likadant, tycker likadant och har samma värdelösa humor (sitta och skratta åt ingenting). Jag kan säga allt till henne.

Skulle ju vara lite coolt att säga att vi aldrig har bråkat, men det har vi också hunnit med. Haha. Men hon är en vän som jag kommer sitta bredvid i gungstolen vid si så där 99 års åldern (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0