Går inte att centrera texten, cutt

Vilken himla bra kväll jag har haft. Först så lagade vi, jag Linn Elin & Frida, som sagt middag. Det blev tacos, den är roligast att göra tillsammans tycker jag eftersom det finns så många saker att göra. Så alla får någonting att göra! Frida spillde och skvättade vad hon än gjorde haha. Jaja, det blev iallafall jätte gott. Efter vi hade ätit klart snöra vi på oss sandalerna och for och bowlade med William, Erik och Munk! Hlet sjukt hur kul det var att bowla, det är verkligen jätte kul. Jag planerade in att vi ska bowla igen så snart som möjligt, så kul var det.

Senare kramade vi flickorna hejdå som skulle vidare till Sävast. Jag är helt jätte trött, ska sova nu. Vad är felet, klockan är knappt 12? Den senaste veckan har jag somnat senast halv 11 också. Trött. Vilket sammanhängande text det blev i det här inlägget. Aj mitt huvud. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0