Godnatt


Gulligt korta naglar jag hade i höstas?

Min Lördag har varit så tråkig sen Erik for. Har seriöst bara legat i soffan sen dess. Tänkte ju plugga och få det bort gjort, såklart blev det ingenting av det. Så jag antar att morgon dagen kommer vara precis lika kul som idag, om inte ännu roligare när jag faktiskt måste plugga. Eller plugga och plugga, ska skriva om cancer och har 2 små uppgifter. Men i alla fall!

Jag vill verkligen inte börja skolan igen. Jag vill inte. Jag vill inte. Jag vill inte! Fast jag behöver inte vara i skolan i 6 veckor eftersom våran praktik börjar veckan efter första veckan av skolan. Jag hoppas och ber för att det kommer vara roligt och att handledaren kommer vara snäll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0