Lördag 12 Mars

Hejhopp! Igår fick vi äntligen veta våra praktik platser, inte lite sent med tanken på att praktiken börjar på Måndag. Fast jag och Elin börjar på Tisdag, vi kommer jobba efter våran handledares schema. Blev iallafall hemtjänsten, låter inte speciellt kul egentligen, men kommer säkert bli intressant iallafall (att torka gamla i röven som alla tror;)!

Igår efter skolan hängde jag och Fiffi på stan i flera timmar. Sen for jag och handlade med mamma och sen tok städade jag i hela huset. Vilken jäkla energi jag hade alltså, städa typ i 3 timmar. No lifer. När jag var klar packade jag pyjamasen och for iväg till Erik.

Idag ska vi fira Linnsan som fyller 17 år! Hipp hipp hurra (: Vi ska laga middag hos mig och sen fara och bowla, och sen vart kvällen leder en. Kommer bli as kalas! Hade tänkt hinna fara och se kvalmatchen i handbollen också om jag hinner innan allt. Nåja, duschen ropar, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0