Shalalala, Luleå

Aldrig i hela mitt liv ska jag skaffa en mini dator igen. Bara skit med dom. Dom tål ingenting.. Jag och mamma ska fara och kolla efter en ny dator eftersom min har gått sönder, igen..

Nu är jag ledig fram till på Måndag vid lunch, skönt! Jag får sova hur länge jag vill imorgon, ännu skönare. Och jag känner att det här inlägget kommer vara helt kaos för jag är jätte trött. Idag har jag hur som hellst haft praktik, varit och träna första gången på 2 veckor (suck) och sett Luleå matchen hos Fiffi. Det var min dag det.

På tal om dag, idag är det min och Eriks ''dag'' 1 år och 7 månader, faaaan vad tiden går snabbt alltså! Helt galet ju. Fast han kan ju inte få nog av mig, jag är ju bara för snygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0