Yalla yalla jao

Mh.. Helt perfekt alltså! Känner mig mycket bättre nu, har fortfarande huvudvärk men inte alls lika mycket. Har däremot fått utslag över hela benen som svider som gud vet vad.. Anus! Om det här är kvar imorgon kommer jag inte kunna gå till skolan heller, får ju inte på mig ett par byxor när jag knappt kan ligga med täcket på benen.. Ont gör det -.-

Nu hade jag tänkt sluta klaga faktiskt, tjoho, äntligen. Erik har iallafall varit här ikväll och tagit hand om mig lite. Han tog även med sig en film som råkade vara Remember Me! Den är så himla bra, så himla sorglig. Det går bara inte att inte gråta i slutet. Den är ju nästan lika bra som P.S I Love You, fast bara nästan. P.S I Love You är min favorit film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0