You are something special

Hej. Det är någonting skumt med min blogg, jag kan inte centrera texten som jag har gjort ända sen jag började blogga för några år sen. Så från och med nu skiter jag i centrerad text och gör mina inlägg lite stilrenare. Inte för att jag vill, men min blogg vill det. Skit blogg.

Idag har jag varit ledig. Men jag och Elin for iallafall till skolan ett tag. Mötte några av våra klasskamrater som hade lunch också. Sen har vi väl vandrat i mot vind på stan och jag köpte en ny jacka. Hade stora I-landsproblem med att vinter jackan var för varmt, och sommar jackan för kall. Det blev en sån där som nästan alla har. Jag gillar den, och jag gillar att ha samma jacka som andra. Känns som att man får någonting gemensamt med främlingar då.

Och det är väl helt perfekt ändå? Nu ska jag vila mitt stackars huvud. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0