Natt mössan

Hej! Kom precis hem efter en väldigt bra dag. Eller den har bara bestått utav fotboll, match på arenan, någon viktig match på TV:n och till sist spelade vi fotboll. Jag gillar inte ens fotboll, varken titta eller spela. Men det har varit roligt i alla fall. Typ. Okej nej helt ärligt har det varit skit tråkigt med så mycket fotboll, men det har varit roligt att vara med dom jag var med. Någon som kanske fortfarande hänger med? Jag är väldigt trött.

Ska gå och lägga mig nu. Vet dock att hela min säng luktar Erik, och då är det bara jobbigt att gå och lägga sig när det luktar han men han inte är här. Visst det luktar gott och man kan ligga och sniffa på kuddarna och låtsas som att han är där. Men sanningen är ju den att han inte alls är där och att jag bara ligger och sniffar på en kudde som en mes. Kan han inte bara göra sitt doft revir lite otydligare, dumma dig. Åh livet är inte lätt alltså.. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0