Tisdag

Idag har jag absolut ingenting att klaga på, totalt azum och totalt ovanligt. Dagen har gått snabbt och inte varit allt för jobbig, har fått tillbaka 1 prov och 2 uppgifter som jag fick mvg på, det går bra nu kompis! Efter jag slutade ringde Mamma och frågade om jag ville äta på Daggan, självklart ville man det. Tror jag ska fira den här dagen med att göra choklad bollar!

Eller fira och fira.. Har trots allt en klump i hjärtat idag. Idag är det 14 år sen pappa lämnade oss. Det är ingenting jag låser in mig på rummet och gråter floder över direkt, men fortfarande rätt tungt. Jag tror, eller jag vet rättare sagt, att han fortfarande vakar över oss från ovan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0