Tisdag

Håller på att koka ägg just nu. Ska göra min/mammas/någons otroligt goda kyckling sallad som jag älskar och hela dagen har gått och längtat efter. Synd bara att det är så jäkla jobbigt att göra den och att det tar sån himla lång tid, och att man äter upp den på en sekund. Hmm..

Just nu är jag typ på världens deppigaste humör. Vill bara gräva ner mig under jorden och sova bort dom här sista veckorna innan sommarlovet. Känner mig så stressad inför alla prov, nationella, uppgifter och redovisningar. Dessutom har jag 2 dagar kvar av praktiken som jag måste ta igen för att jag for till fjällen.

Någonting hände sista lektionen, har varit jätte glad idag, tills den. Blö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0