Angry bird

Usch jag är på så himla dåligt humör. Jag är svin irriterad och sur. Jag vet egentligen inte varför, eller egentligen vet jag det, fast ändå inte. Vill bara gnälla av mig lite. Är så irriterad så att det till och med gör ont i hjärtat. Måste. Gå. Och. Lägga. Mig.

En liten rolig sak som jag kan nämna är väl att jag köpte nya ''jeans'' idag på Seeme. Har svårt att avgöra om det är jeans eller ''jeans'' haha. 299 kronor kosta dom, jätte billigt ju. Och jag har ju ofta problemet med att alla byxor är för långa, mina dvärg ben är för korta helt enkelt för vanliga byxor. Och då sa kvinnan i kassan att dom kan sy upp dom där! Blev så himla glad, byxorna kommer vara i min längd! Visar bild på Fredag då dom är klara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0