Grattis på fars dag älskade ängel

Idag har jag tillbringat dagen med Eriks familj. Varit och hälsa på deras Mormor, och Farmor och Farfar. Och fikat som aldrig förr. Är fortfarande mätt haha. Sen resten av kvällen har jag och Erik bara slöa. Tog en långsam promenad hem för ett tag sen, var så himla skönt väder så jag var tvungen att dra ut på det lite. Usch, längtar verkligen inte tills snön kommer..

Min praktik börjar inte fören på Tisdag klockan 12, så jag är ju ledig imorgon och har en lång sovmorgon på Tisdag. På något konstigt sätt verkar sovmorgnar gilla mig, jag har det ju hela tiden. Klagar inte tycker bara jag har det lite överdrivet lyxigt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det värkar som att du bara blir kärare och kärare i erik, ni har ju varit tillsammans väldigt länge, hur får ni det att fungera så bra? :)

2011-11-14 @ 00:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0