Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut

Hej! Pojkarna sitter och spelar nhl nu så passar på att skriva, har ju som ingenting annat för mig. Idag har vi hängt på stan hela dagen medans Ogge har varit och tränat. Fick till och med Erik på en shopping runda, och det är en av dom omöjligaste sakerna som finns. Visst var han negativ mot det och hade egentligen inget annat val, men ändå. Hittade i alla fall fyra tröjor och ett par byxor, helt nöjd och helt pank också för den delen.

Just nu har jag tacos koma och är svin trött, David snarkar som en jävla gris när han sover. Hade lust att kväva honom hela natten. Hoppas han sover i trapphuset inatt.. Nåja, när dom har spelat klart ska vi se någon skräck film. Kanon kalas vilket slarvigt inlägg. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH, fyfan vad snygga. Helt sjukt

2011-11-04 @ 15:02:32
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0