Onödigt fakta och tidsfördriv

  1. Jag sover alltid med sockar på. Förstår inte hur man kan sova utan.
  2. Insekter och kryp är det äckligaste jag vet, jag är livrädd för flugor tex.
  3. Och sår, det är också det äckligaste jag vet. Kan spy bara av ett litet sår.
  4. Jag vill fortfarande bli frisör, har alltid velat och kommer alltid vela.
  5. Jag har tagit en liten paus från p-piller ett tag nu, och jag har aldrig mått bättre!
  6. Alltid när jag tänker typ ''men vart fick jag det där ifrån egentligen?'' kommer alltid Björn Gustafsson upp i tankarna och säger ''från glöggen!''. Skit störande haha..
  7. Jag tänker alltid på skit konstiga saker, så börjar oftast skratta åt mig själv.
  8. Kan inte ha saker oplanerat, det är det jobbigaste jag vet.
  9. Jag har skit stor panna enligt mig själv.
  10. Och fula och sönder plockade ögonbryn haha, dumma fjortis tider..
  11. Fast jag har faktiskt riktigt bra självförtroende.
  12. Jag är värsta mesen, är det stökigt i mitt rum och jag inte orkar städa börjar jag gråta. Ser jag någon på tvn som gråter precis när jag slår över börjar jag gråta. Osv.
  13. Jag älskar att kramas och pussas.
  14. Och jag vet inte varför jag gör det här, blev bara lite less på One tree hill för tillfället och kände för att skriva. Nu ska jag fortsätta för nu blev jag less på att skriva, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0