Påminnelse till mig själv

Brukar varje årstid, kolla tillbaka ett år tillbaka till bloggen och kika vad jag gjorde då. I år har jag försökt se när första snön kom förra året, men jag skrev aldrig det.. Eller jag vet inte riktigt, men skit samma. Då när jag promenerade hem igår kom jag på att det här vädret ska jag fota och lägga upp. Just för att jag nästa år ska kunna bli förvånad över hur det såg ut, iår. Ibland överträffar jag mig själv med min smarthet!

Så hej mig själv ett år äldre, känns det bra att vara 18 år nu? Har Gunnsan gått i gamlings ålder ännu? Är vår klass fortfarande lika mat vrakiga och jobbiga fast lite söta? Har jag varit utomlands med Fiffi ännu? Har jag hunnit kika på någon lägenhet? och körkortet, är det klart ännu? Wow, dom här frågorna måste jag ju svara på nästa år!

Men i alla fall.. Så här såg det ut 26 November förra året:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0