Tre risposte diverse

Tre saker jag inte förstår mig på:
- Varför det är så svårt att sova när man är trött, och lätt när man inte är trött..
- Varför himlen är blå och gräset grönt, ingen tar mig seriöst när jag frågar det!
- Varför typ 9 åringar går runt i överdrivet mycket smink

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet
- Mobil
- One tree hill
- Ett kort på Mamma och Kim

Tre saker jag gör just nu:
- Svarar på det här onödiga som tidsfördriv när jag egentligen borde sova
- Gäspar som en tok
- Tänker på hur ont det gör i min rygg och nacke

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Gifta mig och leva ett Svensson liv
- Resa ruuuunt, självklart!
- Bli frisör

Tre saker jag kan:
- Sova?
- Eh, sova..
- Och sova kanske! Det nämnde jag nog aldrig.

Tre saker jag inte kan:
- Matte och Engelska
- Prata alldeles för mycket vid pinsam tystnad
- Hålla mig för skratt när någon kittlas, logiskt men..

Tre ord om personen du gillar:
- Pålitlig
- Pain in the ass (as?)
- Heltfantastisktunderbarmänniska :)

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Sjunga, om det nu räknas, omöjligt fall!
- Kunna sova med öppna ögon, skönt att smyg sova då och då
- Lösa svåra korsord, förstå vad smart man skulle känna sig efter det!

Tre favoriträtter:
- Lax och pasta
- Kyckling sallad, från Daggan såklart
- Korv och makaroner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0