10 onödiga fakta

  1. Jag kan inte gå och lägga mig om min säng är obäddad eller om rummet är stökigt. Jag städar rummet varje dag, och bäddar alltid sängen innan jag ska gå och lägga mig. Det låter konstigt, men jag kan inte sova annars.
  2. Jag har värsta beroendet av Plopp just nu, världens bästa mens godis!
  3. Erik är det bästa som har hänt mig. Visst, så säger alla flickor om sina kära pojkvänner och det är tjatigt, men för mig är han det bästa som har hänt mig. Han har fått mig att växa så otroligt mycket som person. Det jag gillar mest med honom är att han säger åt mig när jag har fel, blir såklart skit irriterad på han för tillfället tills jag kommer på att han bara menar väl. Sen gillar jag hela han såklart, helt fantastiskt underbar pessimist.
  4. Vi har förresten varit tillsammans i 2 år och 1 månad. Jag är helt förvånad över hur snabbt tiden har gått (helt okej att ge mig tant varning där). När jag var mindre trodde jag aldrig att jag skulle bli kär, oj vad fel jag hade.
  5. Varje dag funderar jag på hur det hade sett ut idag om pappa fortfarande levde. Vissa gånger är det riktigt tungt att leva med den tanken. Jag fick ju aldrig lära känna honom. Och tanken av att han faktiskt hade kunnat vara vid liv idag är olidlig.
  6. Min blivande man har två krav på sig - han måste vara hyfsad renligt av sig, och helst ska han vara en kock. Skulle inte kunna leva med någon som är stökig av sig, och kock biten är bara för att jag kommer inte leva livet ut om jag ska äta korv och makaroner varje dag.
  7. Oftast blir jag irriterad på kärleks filmer, just för att det är alldeles för bra i dom. Där sitter man och lipar över hur fint det slutar, sen kommer man på att det är en film. Dessutom vaknar alltid flickorna jätte fina och färdig sminkade efter en skönhets sömn, jag menar hallå..
  8. Jag har alltid vilja bli frisör, komiskt att jag går omvårdnads, ingen likhet alls.
  9. Nej jag har inte självlockigt hår, jag bara varje natt med inbakad fläta. Och jag gör allt man inte ska göra med håret, jag sliter på det, jag fönar, jag klipper mig aldrig, ändå så har det växt. Se man på.
  10. Jag ångrar mig ofta att jag slutade med skidor, jag älskade det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0