Ännu en till helg över

Och helgen gick som vanligt i 120. Veckan skulle behöva åtta dagar istället, då kan man ju lägga in en extra helg dag! Hur skönt hade det inte varit? Denna helg har jag i alla fall varit med Erik, sett handboll, sett O.C, cykla runt, varit på fest hos Jennifer och idag har jag varit med pojkarna och sett hockey i Luleå. Efter matchen fick vi träffa Ogge en liten stund!

Dessutom har jag känt mig rå bakis idag, vilket är väldigt underligt då jag inte ens drack någonting igår. Ska klura vidare på det där hur det går till medan jag kollar på oth. Fast först ska jag testa att ladda upp en bild här, om det inte fungerar nu lägger jag fan ner bloggen, bilden avgör! Dananana, spännande..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0