If I aint got nothing, I got you

Alltså, det är verkligen svårt att veta hur man ska påbörja ett inlägg tycker jag. Ska man säga hej, hejsan, hallå, hej mina vänner, hej mina kära läsare, eller ska man bara skriva utan att hallå:a sig? Det är lättast att bara skippa början och bara skriva på, men och andra sidan så vill man ju som hälsa. Ni fattar säkert..

Nåja, nu har jag nog hallå:a mig klart. Idag var det egentligen tänkt att vi skulle fara och se Luleå hockey. Men det blev inte av för att det fanns typ inga bra platser kvar, så vi sket i det. Istället har jag legat och sett one tree hill hela kvällen. Och nu ska jag cykla till Erik igen.

Ta en riktig sovmorgon imorgon, för sen är det Måndag igen! Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0