Någon som nämnde plugga

Har gjort det där typiska idag, som man alltid gör. Skjutit upp pluggandet totalt. Har kolla one tree hill och sovit en timme eller två. Och på Torsdag har jag det här ganska svåra religions provet, ännu bättre, religion är skit trist. Fast jag är ingen sån som kan plugga en vecka innan, för då måste jag inte plugga, och då orkar jag inte plugga. Och andra sidan är det jobbigt att idiot plugga dagen innan, men det har ju fungerat hittills så.

Nu fick ni min pluggnings historia också. Ingen bryr sig, och då räknar jag med mig själv också. Men tänkte bara skriva att jag tänkte plugga nu, efter jag har duschat. Och kanske sett ett till one tree hill avsnitt. Men det är faktiskt spännande nu! Bra bortförklaring. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0