Onsdag

Ikväll har jag och Erik varit hos Emma och Micke. Käkat pizza och slappa i soffan. Helt okej mitt i veckan dag! Nu ska jag hoppa försiktigt in i duschen, ta tummen ur rumpan och skriva klart om GI kost och till sist se några avsnitt av one tree hill. För imorgon börjar jag inte fören 12, så jag har ju hela kvällen på mig! Ingen stress här inte.

För att avsluta det hela. Hur snygg är inte denna människa? Och hur avundsjuk är jag inte på dom som står och kollar på henne om någon vecka i huvudstaden? Vill inte ens tänka på det haha. Rihanna är min idol kan man säga, och har varit det väldigt länge. Fan alltså, jag vill ju också se henne live.. Kom tillbaka snart så syns vi nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0