Secret potion

Hej. Kom för ett tag sen hem efter ett tränings pass. Känner mig helt död och känner absolut för att bara ligga och kolla på one tree hill ikväll. Måste bara hoppa i duschen först. Ett plus i kanten på det hela är ju att jag har sovmorgon som vanligt till 12 imorgon. Skönt!

Gick på stan efter jag hade tränat för att fördriva tiden tills bussen gick. Hamnade då inne på Kicks och kunde inte hålla mig från att köpa den här Christina Aguilera parfymen. Den luktar så gott. Och Ralph Lauren parfymen fick jag av Eriks syster Emma i helgen, den luktar också helt underbart gott! Varning för starka doft moln framöver haha..


Kommentarer
Postat av: Emma

Va bra att du gillade den :) jag hade den alltid förut men så köpte jag en ny och glömde bort den där, bra att den kommer till användning :)

2011-10-13 @ 14:24:57
URL: http://twofloorsup.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0