It's so fluffy i'm gonna die

Hej, hej, och hemskt mycket hej! Just nu är jag på toppen humör. David bara nämnde något på bussen som egentligen inte var någonting, men herre jesus vad glad jag blev i alla fall. Skit roligt att vara glad ju! Den här dagen har hur som helst gått jätte fort.

Hade en väldigt skum lektion idag, men samtidigt fruktansvärt häftigt/intressant. Alternativ medicin måste vara något av det intressantaste som finns, om man nu är en gnutta intresserad. Tror faktiskt det är skit intressant trots att man inte är intresserad! Så intressant är det. Intressant om ni faktiskt fortfarande hänger med.

Nä, nu ska jag knyta skorna och släpa mig ut på en liten jogging runda. Sen måste jag fortsätta plugga religion. Kom på tal om ingenting på att jag inte har hunnit visa vilken fin present jag fick av Emma när jag fyller år! Han är min nya sov kompis, Erik är för upptagen så han blev utbytt. Tycker om honom så himla jätte mycket. Visst är han gullig?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0