Blogga är inte roligt ibland

Linn gnäller på att jag inte bloggar längre. Förlåt mina trogna undersotare, jag ska bättra mig. Så fort vädret bättrar sig. Ja jag skyller på vädret, utan anledning egentligen, men en utmärkt bortförklaring! För vädret är verkligen lika tråkig som min blogg just nu.

Känns lite fult att skriva om den här dagen, när jag ändå inte har skrivit om dom senaste dagarna. Just därför det blir så mycket svårare att blogga när man inte har bloggat så mycket. Jag får så svårt att bestämma mig om vad jag ska skriva. Men men.. Idag har vi varit på en mässa med klassen, mycket intressant faktiskt! Och mycket gratis godis hehe. Sen efter skolan han jag vara med Erik ett tag innan han begav sig till hans andra hem ishallen.

Nu ska jag plugga om Judar. Avskyr religion alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0