Sjutte

Vill bara långsamt stycka den där jäkla väder guden, låta den lida oändligt mycket och sen ta och skjuta den (ok, överdrivet haha). Är så fruktansvärt trött på det här regnet. Vet att jag inte är ensam, talar för oss alla och kan mer än gärna ta och göra den där plågsamma tortyren.

Även fast det inte låter som det är jag på bra humör idag! Har varit en onödig dag idag, tänkte gå den där milen, men det blev inte så. Tanken som räknas va? När vi hade hängt klart på skolan fick jag skjuts hem av Linn och Sebbe som skulle till Luleå. Har sen dess sett oth och städat för ovanlighetens skull. Väntar nu på att klockan ska gå och att Erik ska sluta träningen. Vi ska stå för middagen ikväll, hur det nu ska gå.

Lämnade kvar laddaren hos honom, min mobil dog nyss. Fuck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0