Once upon a time on the same side

Tror jag ska ta med mig min dator till Erik.. För när han sitter och spelar ligger jag ändå bara och ser tv eller stör honom för att jag har tråkigt. Risken är bara att jag kanske bloggar alla timmar om dygnet då.. Nej då, men nästan. Men ni vet hur det är man har ju alla sina sidor på sin dator, sina bilder och allt det där. Det är inte lika kul att sitta vid en dator som inte är ens egna. Gud vad jag är klok ibland!

Erik är ute och övningskör och ska hämta mig när han är klar, då slipper jag till och med gå med datorn ända till honom. Det är menat att den ska med helt enkelt. Jaja.. Ska i alla fall gå och duscha och packa om väskan lite. Ikväll ska vi göra middag helt själva, och sedan ska dom lana.. Boriiiing.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0