Memories

De två senaste kvällarna har vi hängt hos Petter. I den där källaren som vi har spendera så jäkla många timmar i under åren. Låg och kollade på tv medan dem andra satt och spelade, och kom då och tänka på massa olika tillfällen just i hans källare. Något som jag kom på att jag saknade lite extra var när dem hade fått katt ungar, då jag och Fiffi åkte enbart dit för att sitta och mysa med dem små liven i bastun. Eller bara alla mysiga film kvällar då alla legat och kramas med varandra.

Nå nu blir jag lite blödig. Ska bädda ner mig i sängen och slå på lite One tree hill istället. Imorgon ska det packas inför fjällen resan, ta en fika på stan förhoppnings vis och sedan gå på bio!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0