Valborg

Har som vanligt sovmorgon idag, men har varit vaken långt innan mitt alarm som fortfarande inte har ringt. Erik är inte den smidigaste på morgonen så jag brukar alltid vakna när han börjar tidigare än mig. Vilket är fyra av fem dagar i veckan. Men det gör mig ingenting, jag gillar att ha mycket tid på morgonen så att man inte behöver stressa. Speciellt nu på våren när det är ljust på morgonen! Finns ju nästan ingenting värre än på vintern när det känns som att man kliver upp mitt i natten pga mörkret.

Annars så ser jag framemot kvällen riktigt mycket. Har väl inte så mycket planerat utom att vi ska laga middag här hos Erik med några i början. Sedan får vi väl se vart kvällen leder oss. Hoppas den blir helt kanon bra i alla fall :) Nu ska jag gå ner och göra frukost. Ta det lugnt ikväll vännor!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hör av dig ikväll! :D

2012-04-30 @ 11:13:31
URL: http://jjenniferbbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0