I miss you dear friend

Jag har valt att inte skriva om dig i bloggen. Men bara därför så betyder det inte att jag saknar dig. Det betyder inte att det har varit jobbigt. Det betyder inte att jag inte sitter och tänker på dig varje dag. Det betyder inte att jag varje dag saknar de där omtalande varma kramarna. Nej det betyder det verkligen inte. Men alla hanterar saker olika, och jag valde att vända mig inåt och jobba med mig själv.
 
Älskade vän, jag saknar dig hela tiden. Och just idag känns det extra jobbigt. Jag vill hoppa på dig och omfamna dig och gratulera dig så mycket som det bara går. Jag gör det mentalt istället, även om det svider. Så grattis på din födelsedag finaste ängel ♥ Jag hoppas Pappa uppvaktar dig åt mig!
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

<3

Svar: <3
viktoria nilsson

2012-08-11 @ 11:01:50
URL: http://jjenniferbbackman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0