Ni förstår

Goddag! Igår var vi och hälsade på Ida och Kim, och deras söta lilla håriga bebis! Dra mig baklänges vilken söt filur. Hade lugnt kunnat packa ner henne i väskan och sedan springa för mitt liv haha. Blir bara så sugen på en egen valp nu. Det finns ingenting gulligare än djur bebisar! Åh smälter inombords. Men jag får nog vänta något år till efter min egna valp skulle jag tro.
 
Ja och vad har vi gjort för intressant idag då? Jo vi har varit och fikat på Opalén och sedan har jag fått en tennis lektion av tennis proffsen. Dock kom regnet och förstörde som vanligt.. Men snart ni, snart är jag ett tennis proffs! Wait and see! Ska bara lära mig hur man får bollen över nätet :)
 
Och till sist tänkte jag avsluta det här osammanhängande inlägget med att säga att jag har världens bästa moster som sponsrar mig med festival pengar till i helgen hihi. Välbehövligt!
 
(Det är meningen att bilden inte alls ska ha någonting med inlägget att göra)
(Eller egentligen vill jag bara göra folk avundsjuka att vi faktiskt åker snart!)
(Men ja, som sagt, det har ju faktiskt ingenting med inlägget att göra)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0