Saknar redan värmen

Känner mig forfarande sliten sen Alanya veckan. Det är som att sömnen man förlorade och bakfyllan man aldrig riktigt fick har slagit till nu. Den här veckan har jag powernapat tre gånger efter jag kommit hem från skolan och ändå varit trött vid tio tiden. Kom igen, nu borde jag sovit igen det..
 
Nåja, det är värt det efter den roliga veckan. Dock så har jag funderat nu om jag vill tillbaka dit på studentresa eller om jag vill testa någonting nytt. Alanya var billigt och himla roligt, men jag är så sugen på att testa Ayia Napa. Det är dyrare men jag tror det kommer vara värt pengarna. Då är det bara den biten att alla kanske inte har råd att åka dit. Men jag vill dit i alla fall, och det är någon månad kvar innan man måste börja boka, så det löser sig säkert. Då vet ni det, hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0