Two days left

Igår kväll var vi och såg nya Batman filmen, dra mig baklänges vad bra den var! Eller under hela filmen satt jag och funderade på om den verkligen var så grym som alla säger, men sedan när slutet kom så kunde jag hålla med om det som sägs. Jäklar alltså. Den var verkligen grym.
 
Idag har jag mest flängt runt känns det som. Vi har varit och lunchat med Johan och Filip, har varit och köpt lite nödvändigt inför resan, tvättat upp alla kläder jag ska ha med mig, städat till hela garderoben som Linnea har gjort kaos i. Och haft min gud-dotter Hedda BL-Jonsson (med matte, husse och moster såklart) på besök. Visste ni det, jag har blivit gudmor? Japp, åt världens sötaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0