Fredag

Erik är på väg till Östersund med hockeylaget och blir borta till Lördag natt, så jag ska packa ihop lite saker och åka till mina kusiner och spendera natten där. Har saknat mina små skit ungar. Hyra film och köpa godis är ett perfekt sätt att spendera en Fredags kväll på. (Måste fylla ut den här raden så det inte ser fult ut, shululu).
 
Jopp. Och imorgon är det äntligen julbord på Farmen! Har sett framemot det i över en månads tid.. Eriks syster är med i föreställningen och hon är grym på att sjunga, och jag älskar ju att kolla på musik framträdanden. Blir tårögd när andra sjunger haha.. Så himla avundsjuk. Vill också ha en talang.. Jag kan typ.. Städa bra?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0