Hej igen

Ahh, hatar när man inte har bloggat på några dagar och så ska man ge sig på ett inlägg. Orkar ju inte berätta allt jag har gjort, fast ändå vill jag det så jag kommer ihåg vad jag gjorde då om jag kollar tillbaka. Men då kommer det problemet att det aldrig blir snyggt när man ska ta igen massa missade dagar.. i-landsproblem..
 
Om jag försöker lite kort då. Senaste dagarna har jag haft en mysig uppesittarkväll hos Oskar. Fikat en del. Ätit hur mycket som helst. Firat jul såklart. Varit väldigt nöjd över mina fina julklappar (berättar sen). Haft en mysig förfest med mina favorit tjejor. Varit på Farmen och insett att det var jobbigt att vara där (och halt som fa-an).
 
Och idag har jag och Erik bara tagit det lugnt. Imorgon ska vi åka ner till Oskar och stanna där några nätter. Har försökt packa lite, men att försöka packa när jag inte vet hur många nätter vi ska stanna där blev bara jobbigt tillslut. Varför är min hjärna så jobbig, ibland orkar jag inte planera allt.. Dumma hjärna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0