Måndag

Hej! Varje Måndag sitter jag och funderar på vart helgen tog vägen egentligen, går alltid så himla snabbt.. Har i alla fall haft en typisk mys-helg. Oskar och Klara har varit i stan så vi har mest hängt med dem hos William. För att inte glömma fika stunderna och sport stunderna, men det ingår ju i våra ''häng'' liksom.
 
Idag har jag varit med tjejorna på Storheden och handlat lite julklappar. Var gosigt att fara på en liten sväng med mina gosiga tjejor. Hittade dock inte speciellt mycket julklappar. Men utöver det jag köpte borde jag nog kunna hitta resten här i staden. Längtar tills alla ska öppna deras paket hihi, alltid lika exalterad över det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0