När solen går ner

Snacka om torr blogg. Man skulle nästan kunna tro att jag har gått i ide. Men icket, praktiken tar all energi och skulle jag skriva om det jag gör skulle det bara handla om sjukhuset. Så här roligt är mitt liv liksom..
 
Men vad sysslar jag med då? Tja, körkortet är i fokus kan man säga. Klarade uppkörningen (aldrig varit så jäkla nervös i hela mitt liv, det var inte roligt för fem öre) i början av veckan, dock kuggade jag teorin någon dag innan med två ynka poäng. Men det känns ändå som en barnlek. Så snart har jag förhoppningsvis körkort, wie!
 
Och utöver det så funderar jag mycket på vad jag ska köpa för julklappar till mina nära och kära. Jag gillar inte riktigt julen längre, tycker den är ganska överskattad. Men däremot älskar jag att köpa julklappar! Och iår har jag tänkt att slå till ganska stort på just den biten. Finns ingenting roligare än att se sin lillebrors glädje när han får vad han önskar sig hihi. Då är bara största problemet, vad fasen ska man köpa till alla?!..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0