Näst sista dagen

Dagarna i Skellefteå har varit hur bra som helst! Vi har varit och shoppat (hittade så himla fina saker, ska försöka fota det senare om jag inte glömmer bort), ätit ute alla måltider under dygnet, varit på a-lags matchen där vår lilla hockey stjärna var med, och till sist bara myst. Eller killarna har spelat Fifa så fort vi inte har varit ute ur lägenheten, men jag och Klara har sysselsatt oss med annat under tiden.
 
Imorgon är det sista dagen på året (det där fick mig att komma ihåg den där jävla räkningen på 15 hundra som ska vara betalt imorgon..) och jag känner mig så taggad inför kvällen! Sitter och håller tummarna att min systemkamera jag har beställt hinner komma imorgon, det hade varit grymt.
 
Nu blev det jobbigt att blogga. Ska slå på Gossip Girl och sedan sova. Bye!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0