Sweet nothing

Idag har jag varit ledig från praktiken så har ägnat hela dagen åt att plugga. Finns väl roligare saker att göra (eller att inte göra) när man är ledig. Men ett rättskunskaps prov är nu bortgjort i alla fall.
 
Annars, utöver allt intressant som händer i mitt liv för tillfället, så har jag dragit på mig en förkylning. Och som vanligt lägger det sig direkt i/på dessa jäkla bihålor. Ah, blir så less på det.. Gör så jäkla ont.. Måste se om jag har kvar några tabletter sedan förra gången (eller förrförr, eller förrförrförra gången) de blev attackerade.
 
Nu har jag ingenting mer intressant att tillägga. Och ingen intressant bild heller. Typiskt. Hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0