That ass

Var förövrigt förbi Sensia idag och bokade tid för att skaffa kort där igen. Sade upp mitt i September och tänkte vänta tills jag var klar med körkortet (var så less på att anpassa träningen efter bussar), tog ju dock lite längre tid än vad jag trodde. Men har använt naturen mycket och varit ute och promenerat istället så har klarat mig ganska bra utan gym. Men nu är det alldeles för kallt och jag längtar tillbaka till ett varmt och svettigt gym.
 
Funderar på att ta ett guld kort denna gång. Skulle vara skönt att kunna variera med simning då och då, eller fly till ett annat gym när Sensia är fullsmockat. Bara jobbigt när allt är upptaget.. Men jag får se, skiljer ju bara en ca hundralapp per månad vilket inte alls är så farligt. Frågan är bara om jag kommer utnyttja det fullo då.
 
Även fast jag bara vill komma igång med träningen för att bli piggare och få tillbaka energin så hade jag inte tackat nej till denna jäkla röv! Vill också ha en välformad bakdel haha..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0