Wie

Grymt skönt att vara klar med det där sabla körkortet. Kändes som att tio kilo rasade ner från axlarna när det stod godkänd på datorn. Himla frihet att slippa anpassa sig efter äckel bussarna eller att behöva stå och vänta på skjuts. Jaja, det här firar jag i alla fall hemma i soffan. Är hemma från praktiken på grund av bihålorna. Går ganska bra så länge jag sitter ner men ställer jag mig upp känns det som att huvudet är i kläm. Jag vill ju börja träna nu när jag äntligen har skaffat guld kort.. Vill någon byta sina bihålor mot mina? Snälla? :)
 
Här har ni en bild på min söta lilla röda fara. Visst är han ganska gullig ändå? Börjar tycka om Affe (snälla säg att jag inte är ensam om att döpa alla mina saker till någonting..) mer och mer nu faktiskt!
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh, vad kul!! Grattis :D

Svar: Men tack gulle du ;)
viktoria nilsson

2012-12-12 @ 15:38:11
URL: http://jjenniferbbackman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0