Alla fjärtarnas dag

Tjenna mors. Har ni haft en romantisk Tisdag? Själv sitter jag här framför datorn och ska precis börja med att göra bort massa uppgifter. Min ståtliga gubbe är en väldigt upptagen gubbe, och har därmed träning hela kvällen. What to do liksom, förra året var det samma sak, och förr förra var han på match i Malmberget haha. Inte meningen att man ska ''fira'' den här dagen.. Nåja, vi han ju faktiskt ta en romantisk middag på Frasses efter skolan. Det duger gott och väl!

Annars då? Jo, såg nyss klart Paradise Hotel finalen och känner mig lite tjurig över vinnaren. Jag är en dokusåpa nörd, och har sätt ganska många säsonger av just det här. Och mina favoriter tar sig alltid näst längst i finalen, men andra ord vinner dom aldrig! Så det är lugnt, jag är van att vara irriterad så här på slutet. Med andra och tredje ord, så ska jag sluta se det där skitet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0