Det finns saker jag saknar

Det finns en sak som jag varje år stör mig gränslöst på. Det är människor som tjatar bort hela hösten efter snö och kyla. Och såklart är dom först med att gnälla så fort snön landar eller det blir lite kallare. Varför kan man inte bara ta en dag i taget?! Åh, tröga människor.

Tja tja bloggen! Idag har jag bara haft en lektion men ändå varit på skolan i flera timmar. Efter dom flera timmarna gick jag till stan och fikade lite med Fiffi och Malin. Och snart ska jag börja åka till Piteå (hejjagharingetliv) med Eriks föräldrar och Williams mamma. J18 spelar DM match. En match som slutar antigen med en alldeles glad pojkvän, eller en alldeles för sur pojkvän. Med andra ord så får dom jätte gärna vinna. Please du mäktige gud eller vad du nu är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0