Jippidippidappa doooo

YES! Hela dagen har jag uppdatera posten sidan (där man kan spåra sina paket) har hunnit bli besviken ett antal gånger eftersom den senaste händelsen var i Göteborg. Jag har byx kris och behöver verkligen dom där byxorna. Och jag har köpt en ny tröja som blir skit snyggt att ha till. Men ja i alla fall, nu när jag kollade så stod det att dom har kommit till Luleå ikväll, tjoho!

Yada yada. Idag har vårt vatten frusit, det har inte kommit en ända droppe ur kranen. Och utan vatten kan man inte göra speciellt mycket.. Inte duscha, inte spola på toan, inte dricka vatten, inte koka upp vatten till mat, inte diska maten, inte tvätta kläder som jag verkligen hade behövt.. Vilken himla otur att jag ''råkade'' glömma laddaren hos Erik, nu måste jag dit efter hans träning eftersom mobilen behöver sin laddare. Rackarns otur där alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0