Last night

Idag har jag och Erik varit som två klubbade sälar. Vi har sovit nästintill hela dagen. Var ett bra tag sedan jag var så här seg som jag har varit idag. Dra mig baklänges och framlänges alltså.

Men det gör inte så mycket, för att gårdagen var så himla grym! Hade verkligen skit roligt hela kvällen. Dock så glömde jag kameran hemma, och det ångrade jag ungefär hela kvällen. Varför har jag önska mig en kamera om jag ändå inte kan komma ihåg den när det väl går att ta bilder på något annat utom mig själv.. Nåja, inte mycket att göra åt saken nu. Nu ska jag äta upp min chokladpudding, gå och duscha, och sen börja vandra tillbaka till Erik. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0