Lördag



På bilden ser ni två av mina favorit killar, min minsta kusin och lillebror. Skulle behöva trycka in Linnea på bilden också, då hade alla mina favorit ungar varit på samma bild. Egentligen skulle man väl kunna säga att jag har tre små syskon istället för ett haha. Tycker det är sjukt hur snabbt tiden har gått, och hur stora dom har blivit! Linnea är snart 13, Kim snart 12 och Albin snart 11, nyss var typ alla små bebisar? Fast tja, uppenbarligen var det inte nyss dom var bebisar. Jag gillar dom ändå väldigt, väldigt mycket trots att dom var mycket gulligare när dom väl var små hihi.

Nåja. Albin har länge tjatat om att han har velat fara och se någon av Eriks hockey matcher. Så idag passar det jätte bra när jag ändå inte har någonting att göra! Två flugor i en smäll, nästan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0