Måndag

Det har varit kanon väder hela dagen, och vad har jag gjort? Jo, varit inne hela dagen såklart.. Utom den där lilla ynka kvarten som det tar att gå hem från Erik. Fast om städning räknas som vettigt, så har jag i alla fall gjort någonting vettigt idag. Jag har hängt upp alla kläder från golvet till garderoben, städat mitt rum och bäddad rent i sängen (onödigt har sovit hemma två nätter senaste månaden..). Men imorgon planerar vi faktiskt att åka till Pagla, så då får det gärna vara ännu finare väder ute!

Ska gå och leta upp tränings kläderna, göra mat och sen fara och träna. Förstår om tanken ''har hon inget liv eller?'' dyker upp i ert huvud, för så kan man väl förklara det. Jag gör inte nästan ingenting om dagarna, men det gör mig faktiskt ingenting. Ganska skönt ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0