You're the only thing I would die without

Åh, jag kan inte bestämma mig om jag ska fara till Hanna ikväll eller inte. Jag vill verkligen dit, men samtidigt vill jag varken smitta ner någon av dom eller själv bli värre. Inatt har jag hostat halva natten, så där mycket så man inte får någon luft och håller på att spy. Tog hostmedicin två gånger och till sluuuut lyckades jag somna. Stackars Erik som skulle upp tidigt på match.

Jag borde stanna hemma, men det är så tråkigt. Jaja, jag har några timmar på mig att bestämma mig. Medans ska jag kolla på lite Paradise Hotel och hoppas på att ingenting händer med hockey lagets buss på hem vägen från Kiruna. Kul att bli stilla stående i den här värmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0