Femte Januari

Hej. Just nu ligger jag i sängen och myser med mina fina ny stickade vita tjockisar som Mormor precis blev klar med. Jag älskar hennes tjockisar, dom är så himla sköna. Lugnt vinterns bästa ''plagg''! Om ett tag ska vi börja fara mot tågstationen, för ikväll åker dom hem till Hudiksvall.. Jag vill inte, jag gillar Mormor. Och min Morbror då såklart.

Vad har jag annars gjort idag? Nja, ingenting speciellt. Sovit till klockan halv 2 och varit och kika på handboll. Och dividera mig mig själv. Att sitta och dividera med sig själv är svårt, man kommer som aldrig riktigt fram till någonting vettigt. Och när man väl gör det, så kommer man på någonting annat. Äh, ni fattar vad jag menar.. Men har nu efter en dag kommit på hur jag kommer reagera nästa Söndag! Fy bubblan vad jag längtar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0