I'm tied up to this feeling

Söndag, söndag, söndag, söndag, söndag. Det är det ända som min lilla hjärna tänker på just nu. Förlåt kära vänner om jag tjatar mycket, jag vet att jag tjatar mycket och att det är väldigt jobbigt. Men det är inte så lätt när veckans mest deprimerande dag är den dagen jag ser framemot hur mycket som hellst. Jag är så otålig, nu kan jag dessutom inte sova bort hela dagarna så tiden ska gå snabbare. Åh så jag saknar honom. Spricker snart.

Nåväl.. Kom nyss hem från Stepin. Ska gå och duscha, packa gympa väskan, borsta tänderna och sen gå och sova. Somnade ganska sent inatt så är hyfsat trött just nu. Bla bla bla bla bla, söndag söndag söndag söndag. Haha. God dag god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0