Like the moon causes the tide

Hej! Fasen vad fort det här lovet har gått. Trots att jag egentligen inte har gjort någonting speciellt. Fast det gör mig faktiskt ingenting att skolan börjar. Okej visst skit jobbigt att kliva upp på morgonen, men jag tappar mina rutiner helt när det är lov. Ni vet man sover alldeles för länge och äter för dåligt. Men nu är det halva tiden kvar till studenten, sjukt!

Jaja. Igår på kvällen var jag och bowlade med pojkarna. Vilket resulterade i att min högra tumme nu är dubbelt så stor som min vänstra, det gör jätte ont. Och dessutom gick det skit dåligt, men det var klotets fel faktiskt. Skit spel.. Ska sluta gnälla och gå och göra någonting att äta. Sen tänkte jag faktiskt promenera till Stepin. Hör och häpna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0